1909. a L’Oréal születése: Forradalmi hajfesték és a jövőbe látó alapító
A L’Oréal 1909-es megalapítása Eugène Schueller vegyész első zseniális ötletével esett egybe. Ebben az időben a legtöbb nő rövid szőke hajra vágyott, a fiús viselet divatja miatt. Eugéne Schueller szabadalmaztatott egy hajfestékformulát, amelynek – szemben az abban az időben kapható többi készítménnyel - teljesen biztonságos volt a használata. A hajfestékek a következő évtizedekben központi szerepet játszottak a vállalat életében.
Az 1960-as és 70-es évek: Innováció, mint az emancipáció irányítója
A hatvanas években Brigitte Bardot hatására, a hosszú haj vált divatossá: szexin kiengedve vagy rendezetten beszárítva. Dalle vezetése alatt a vállalat haladt a korral és olyan innovatív termékeket fejlesztett, amelyek megfeleltek a nők igényeinek a biztonságosságra vonatkozó kompromisszumok nélkül. Az 1970-es években az otthoni hajfestékmárka, a Préférence bevezetése jelentős változást hozott: ekkor született meg a márka világszerte ismert szlogenje a „Mert megérdemlem”, ami az első olyan reklámüzenet volt, amely az önbecsülés fontosságát emelte ki.
Az 1980-as 90-es évek: Támogatjuk a nők magabiztosságát
Mivel a nyolcvanas években egyre több nő vállalt szerepet a közéletben és kezdett felelős munkakörben dolgozni, a L’Oréal Paris olyan smink és bőrápolási termékeket fejlesztett nekik, amelyekkel jól érezhették magukat a bőrükben és ápoltnak tűnhettek minden élethelyzetben.
2000-es évek - Az ezredforduló: Új határok
Az ezredfordulóval új korszak kezdődött a L’Oréal életében. A terjeszkedése felgyorsult az új piacokon, ágazatokban és disztribúciós csatornákon, illetve elköteleződött a fenntarthatóság mellett. Ez idő tájt született meg a L’Oréal Men Expert, az első széles körben forgalmazott öregedésgátló termékcsalád férfiak számára. A márka a digitális lehetőségek kiaknázásában is előrébb lépett a versenytársainál, folyamatosan megújulva, haladva a korral és követve a vásárlók változó életmódját és szükségleteit.