AZ UTCAI ZAKLATÁS AZ ELSŐ SZÁMÚ PROBLÉMA A NŐK SZÁMÁRA A VILÁGON
A L'Oréal Paris kutatási partnerével, az Ipsosszal² közösen elvégzett nemzetközi tanulmánya szerint a szexuális zaklatások nyilvános helyeken a nők által tapasztalt legjelentősebb probléma világszerte. Valójában az utcai zaklatás zavarja a nők mindennapi életét, csökkenti biztonságérzetüket és önbecsülésüket. Ez szembemegy a nők felhatalmazásával, amely oly fontos a L'Oréal Paris számára. Ezért kötelezte el magát a L’Oréal Paris az utcai zaklatások elleni küzdelem mellett világszerte.
1. A L'Oréal Paris és az Ipsos által végzett felmérés a szexuális zaklatásokról nyilvános helyeken, Magyarország, 1 017 résztvevővel, 2022. március.
2. A L'Oréal Paris és az Ipsos által végzett nemzetközi felmérés a szexuális zaklatásokról nyilvános helyeken, 15 országban, több mint 15 500 résztvevővel, 2021. március
VÉGEZZE EL A KÉPZÉST, ÉS CSATLAKOZZON A L'ORÉAL PARIS-HOZ AZ UTCAI ZAKLATÁSOK ELLENI KÜZDELEMBEN
A L’Oréal Paris 2020. március 8-án indította útjára az utcai zaklatások elleni programját, a Right To Be (korábbi nevén Hollaback!) civil szervezettel együttműködve, aki a zaklatás minden formája elleni küzdelem szakértőjének számít. Nemzetközi Stand Up képzési programunkon keresztül szeretnénk hozzájárulni a kölcsönös tisztelet, a méltóság és az önértékelés népszerűsítéséhez azáltal, hogy 2022 végéig több mint 1,5 millió embert képzünk ki a Right To Be 5D-s módszertanával. Az 5D módszertan (Megzavarás, Delegálás, Dokumentálás, Késleltetés, Irányítás) öt egyszerű és hatékony eszközből áll, amelyek segítenek az embereknek biztonságosan beavatkozni, ha utcai zaklatás szemtanúivá vagy elszenvedőivé válnak.
GLOBÁLIS KEZDEMÉNYEZÉS: KÖZEL 800 000 FŐ VETT MÁR RÉSZT STAND UP TRÉNINGÜNKÖN
Helyi jótékonysági partnereink segítségével immár 37 ország indította el a Stand Up programot, és világszerte közel 800 000 embert képeztek ki. A L'Oréal Paris 2022-es társadalmi felmérése³, kutatási partnerével, az Ipsos-szal feltárta, hogy a Stand Up program jelentősen felhatalmazta a képzésen résztvevőket, lehetővé téve számukra, hogy magabiztosan viselkedjenek és cselekedjenek: az utcai zaklatások szemtanúinak 97%-a képes a beavatkozásra miután elvégezte a Stand Up képzést. Ezenkívül a Stand Up programot elvégzettek 90%-a állítja, hogy már képes fellépni az utcai zaklatások ellen, amennyiben a szemtanújává válik.
3. Társadalmi hatásvizsgálat az utcai zaklatások elleni Stand Up tréningről, amelyet a L'Oréal Paris az Ipsosszal együtt végzett, 4 országban gyűjtött adatokkal, több mint 4 967 résztvevővel, 2022. márciusában.
A VÖRÖS AJKAK NEM JELENTENEK BELEEGYEZÉST!
A StandUp projekt szimbólumaként a népszerű Color Riche hidratáló ajakrúzs a L'Oréal Paris-tól most jellegzetes vörös árnyalatban is elérhető limitált kollekcióban, A vörös ajkak nem jelentenek beleegyezést! jelmondattal. Minden Stand Up rúzs eladásából származó bevételt* a PATENT non-profit szervezetnek adományozunk. 1985-ben megszületett a Color Riche ajakrúzs jellegzetes vörös árnyalata azzal a küldetéssel, hogy önbizalmat adjon a nőknek, és ajakrúzs viselésével emelje ki a szépségüket. 2022-ben ez az ikonikus árnyalat a projekt szimbólumaként születik újjá, hogy visszaadja a nők önbizalmát és félelem nélkül járhassanak nyilvános helyen. Mert a vörös ajkak nem jelentenek beleegyezést!
*A profit alatt a marketing margin értendő, mely a gross margin marketing költségekkel csökkentett értéke. A rúzs megvásárolható a DM üzleteiben november 17 és november 30 között 2022.